"Loong, pink, PERFECT!"

Nenny blev utmanad av Mia. Så here it comes:P
Här är reglerna:
-Respond and rework. Answer the questions on your blog, replace one question you dislike with a question of your own invention; add a question of your own. 
-Tag eight other un-tagged people. 

Nuvarande besatthet? 
choklad, potatissallad, grädde, gelegodis, tårtor, fett och socker och fett och socker:P

Vad har du på dig nu?  
Mysbyxor, en vit tröja, trosor och ett par strumpor åt lille lille bror:P

Tar du tupplurar?
Japp, varje jefla dag:D Därför älskar jag mitt jobb. Sover barna i 2-3 timmar, då sover jag också;P

Vem kramade du sist?
Iver tror jag. Han grinade och fick en kram av mig.

Vilka är de finaste orden du vet?
hmm.. "fuck me?"

Vad blir det till middag?
Klyftpotatis, kyckling och nån god sås:D

Vad var det sista du köpte?
Ingredienser till middan:P

Vad lyssnar du på just nu?
Maja som leker med min hårnål.

Favoritväder?
SOMMARNATT!

Vad skulle du döpa eventuella döttrar och söner?
Pojkar: Hugo... sen vettefan
Flickor: Molly...sen vettefan

Vilka är dina bästa redskap?
Stefans (min) dator:P

Säg något till den person som taggade dig.
Mimus- du är den sötaste miamusen i världen!!!!

Favoritresemål?
TOKYO!!

Nämn några saker du inte kan vara utan?
Mobil och dator

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
Om jag säger som samantha i SATC: "Loong, pink, PERFECT!";)

Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara?
Stifler och jag kan nog vara lika på några sätt ibland:P Dessutom är han het!

Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka? 
New york

Vem skulle du vilja fastna i en hiss med?
STIFLER!!!!

Favoritlukt?
Stefans prada parfym... mums!

Om du bara får ha på dig ett par skor i 3 månader, vilka skulle du välja då?
Vettefan.

Sedan ska man komma på en egen fråga:

Vem kommer bli den hetaste MILFEN i världen?
Jag;)

Kommentarer
Postat av: mimus

Kom hit med GLASSSSS

2009-03-30 @ 18:05:25
URL: http://mimus.blogg.se/
Postat av: lillemor

hahahaah e ni släkt du och din mor?? hahaha..men stifler?? jag trodde det var hans morsa som var grejjen hahahaha

2009-04-06 @ 07:17:39
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0